Äntligen!!

Nu äntligen kan jag börja blogga ordentligt igen.Dataskärmen gick i sönder så jag har ju inte kunnat sitta här..Men nu har vi en ny så nu är jag tebax..

image290

Det har hänt en hel del sen jag bloggade senast,jag tänkte ta en snabb resumé:
Vi var ju i Osbyholm hela familjen från ons-tors förra veckan.Vi hade lika trevligt och härligt som vanligt!
På fredagen åkte älsklingen och Mathilda till Köpenhamn för att hälsa på älsklingens mamma (Mathildas farmor).
Jag behöll Izabelle hemma så vi åkte till Råbocka camping i Ängelholm där familjen från Stenskogen höll
hus(vagn) ha ha..Såå skönt det är att campa saknar det riktigt mycket!Vi får ta någon dag sen och sticka iväg tycker jag!Mitt i ett parti skitgubbe ringer älsklingen och vill bli hämtad på knutpunkten.Så iväg och hämta dem sen hem och sova..
I lördags var det upp i tid in i duschen en efter en sen frukost och sen bar det av till Åstorp destination Dinoland,där mötte vi upp med Stenskogsfamiljen (Helena,Rickard och Anton).Vi hade en härligt bra dag på Dinoland,vi hoppade i borgar,jag spräckte mina byxor,vi hoppade på en stor studsmatta,grävde efter fossiler,jagade kaniner,kollade dinosaurier,grillade,vissa av oss åt sockervadd.Som sagt en riktig kanondag.Tack för att ni gjorde detta för oss!!ja,vilken dag det  var!Efter Dinoland åkte vi alla till Råbocka,vi badade och åt gott!Jag fick låna ett par byxor för att inte skämmas över att mina spruckit ha ha..Säg det roliga som vara för evigt,tyvärr blev det kväll och dags att köra hem..
Söndag:Den riktiga värmen kom,denna famijen stannade inne och rensade i vardagsrummet,högtalare,stora blommor,smidessaker slängdes.Såå luftigt och skönt det blev!Nicie!Sen lämnade älsklingen Mathilda.Efter det dök min bror,Katarina och Moa upp,grabbseb stack till fotbollen och vi kwinns gick en runda..ja,what a day!
Måndag:älsklingen började jobba igen,tradigt värre!Izabelle var jättegnällig hela dagen,ville inte äta..Lindagumz kom och hälsade på en kort runda,kuligt!Älsklingen kom hem vå åt lite middag sen gick älsklingen ut för att lira litta boll.
Tisdag:Älsklingen jobb.Jag och gosen gick en långrunda sen satte vi oss på en filt och mös lite.Sen gick vi hem det blev för varmt.Linda kom på besök så vi fick ventilerat lite..Hon berättade att hon skulle på Timbuktu-konsert på fredag egentligen skulle hon gå med Jocke men han hinner inte hem så jag skulle eventuellt få hans biljett..he he..Får se vad älsklingen säger om det..Darling kom hem lite tidigare från jobb,hade ju fotbollsmatch igår.De vann för övrigt med 5-0 mot serieledarna..Bra jue!En besvikelse under kvällen var att Malmö inte kunde hålla 1-0 ledningen mot HIF men men det blev 1-1 så det får man väl vara nöjd med...



Oj,äntligen framme vid dagens datum.Gosen är riktigt gnällig har varit det ett par dagar nu sover inte bra på nätterna och vill inte äta..Ingenting passar,inte golvet,inte gåstolen,inte mitt knä och inte matstolen.Va fan gör man??Hon får gnälla helt enkelt,men nu är vi inne på tredje dagen så jag börjar bli lagom förbannad och irriterad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0