Boomchackalack..

Så där ja,då har jag bestämt mig och beställt en massa Mary Kay produkter.Jag ska utbilda mig till hudvårdskonsult,ska bli riktigt roligt och spännende.Jag tror på en stor personlig utveckling!Älskar allt vad cremes heter,så det ska bli skojsigt!
Väntar att få hem mina produkter i veckan.Min så kallade välkomstklass hålls måndagen den 27:e augusti kl.18,30 hemma hos mig,någon som är sugen på att delta?Definitivt inget köptvång bara testa produkterna..!

Har shoppat skor idag som jag kan ha på mina klasser..Det är nämligen vissa dresscodes som måste efterföljas: Kavaj,kjol,strumpbyxor och skor med tå..

Annars idag så har denna familjen umgåtts med familjen i Strövelstorp.Har bland annat varit i Förslöv för att se Lindas lillebror spela fotbollsmatch..Nu tillagas det tacos i köket,så jag får nog gå ut och erbjuda min hjälp..Vi ses och hörs,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0