MK igår

Vad trevligt vi hade och så bra det gick!Vi var inte många men det var personer jag tycker om väldigt mycket så det gick kanon!Det snackades och provades(och tramsades en del också he he)..
Jag tackar er som kom och jag tackar Ann för min introduktionsklass.Nu är jag redo att ta mig an världen eller ja ni förstår vad jag menar...

För övrigt så ska jag på konsultmöte idag,det har vi varje tisdag,man behöver inte gå varje vecka men så här i början tror jag det kan vara nyttigt!Så medans jag är där och älsklingen spelar fotboll så passar Linda Izabelle.Så snällt av henne att fixa och trixa så det ordnade sig!!Du är bäst gumz!Tack!

Kommentarer
Postat av: Linda

Näääää GUMZ du e´ bäst ;) *POSS*

2007-08-29 @ 12:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0