Torsdag..

Älsklingen är ledig idag,nu jobbar han inte förrän på tisdag igen..Yey!Han har lastat bilen full av träningsvikter och stänger som han ska lämna hos sin farfar.Sen ska även bänken lämnas där,det ska han få hjälp av sin pappa med..Ska bli skönt att röja upp och göra iordning i Mathildas rum,vilket så småningom kommer att bli Izabelles rum också,de får dela helt enkelt..

Imorgon ska jag dyka inom om jobbet för att kolla schema och hälsa på arbetskamraterna,ska bli skojigt faktiskt.Vad jag har fått höra så har det hänt en hel del,några vårdtagare som flyttat,någon som avlidit också en del nya vårdtagare att träffa..
Jag börjar jobba igen onsdagen den 29:e augusti klockan 8,30 då har vi så kallad planeringsdag i Rydebäck..

Annars idag då?Nja,jag vet inte vi tar det som det kommer idag.Passar på att umgås och mysa..
Så ha en fortsatt underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0