Ja tjeena

Lite trött jag har varit de senaste dagarna..Gosen har vaknat klockan 1,00 och sen bara sovit powernaps under resten av natten med natten till idag så är det 4:e natten i rad,så jag har inte fått så mycket sömn..
Nog gnällt om det..
Äntligen har vi ett annat bord i vardagsrummet,slippa det j-la glasbordet!Det blev ett marmorbord istället som Mia hade ståendes..
I söndags hade vi en trevlig kväll,vi hade Mia och barnen på besök,vi grillade litta fransyska och gjorde litta färsk potatis i ugnen och skivade litta sallad till det..MMM smarrigt värre!
Till efterrätt hade Mia gjort en kanon god kladdkaka,nice!
Lillsnuttisen fick en massa badleksaker:
image203
Så nöjd var hon med det!!

Tack Mia och barnen för en trevlig söndag!!!

Igår jobbade min älskling 10-19 fy tusan vad det är tradigt!Fast jag var så trött och sleten ändå så det kvittar jue..Till er som ringde igår,sorry att jag inte svarade pallade helt enkelt inte.Så är det med mig ibland...Get Use To It..På förkvällen vaknade jag till liv och beslöt mig för att köra en runda till väla.Köpte ett par jeans till min darling,kan han vara värd..

Och så är vi framme vid todays dato.Älsklingen gick upp redan 6,15 för att jogga en låång runda innan jobbet,det blev 7km idag,vad du är duktig min älskade,jag är så stolt över dig!På vägen hem hade han köpt bullar,såå gott det var!
Sitter just nu och väntar på att en vän ska komma med sin dotter.Ska bli kul att träffa dem igen,det var ett tag sedan sist jue..

Kommentarer
Postat av: mia

Tack själv för en nicie sunday... Får vi göra om.. Kjamiz fam TAikon..

2007-07-03 @ 15:56:33
URL: http://mizzraven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0