Nä,men nu regnar det jue..

Jag kan ju börja med att berätta att det regnat precis hela dagen..
Men oss går det ingen nöd på,vi har ju varandra och våra nya pojkar.Mathilda har knappt lämnat deras sida sen jag och hon var och hämtade dem igår..Den enda gången hon gått ifrån buren är när hon skullat äta,gå på toaletten eller bada..Roligt att man kan göra något för henne som hon uppskattar sååå mycket!
Popcorn och Skutter har anpassat sig bra och verkar trivas och det är ju skönt!Vi har matat,kelat och borstat dem idag..Sen fick dem vila lite och göra sig ordentligt hemmastadda!
Vi har haft en vovve hos oss också inatt,Ronja-mysen!Fredrik var ute med henne i morse medans det var uppehåll.Men sen har det bara regnat jue.Jag kände att hon inte kan vara inne hela dagen bara för att det regnar så jag tog på mig ett par gamla byxor som jag inte är rädd om,satte fötterna i flip-flops på med älsklingens jacka sen bar det ut i ösregnet..Oj,vad blöta vi blev,vi gick en bra runda och det var faktiskt mysigt.Kalla mig galen men ibland tycker jag det är härligt att komma ut i regnet och gå tills man är dyngsur...Och Ronja tyckte inte heller så illa om det,vi hoppade i vattenpölar och sprang i det blöta gräset!!Sen var det hem,torka vovven,byta kläder och dricka en kopp te,nicie!
Älsklingen har kört för att lämna Mathilda och sen fortsätta till fotbollen,de tränar ju om söndagarna..
Annars händer det inte så mycket idag..
Linda kommer och hämtar Ronja lite senare..
Men imorgon blir det andra bullar tror jag,då ska det firas!Måste berätta,vi har ny bil...ja,igen..Jag har hela tiden tyckt att vår V70 var för stor,men vi har haft massor av nytta av den men ändå.Nu har vi istället en Volvo S70,automatare-coolt!Vi gjorde en kanonaffär och vi kunde bara inte skita i att ta chansen!Så det är alltså detta som vi sysslat med i veckan och det är nu utgången och resultatet av allt som ska firas imorgon..YEAY!Äntligen vänder det och vi kan njuta av situationen!KALAS!Livet leker!


Kommentarer
Postat av: mia

Grattis till pojkarna och den nya bilen,, fin den var... såg bara lite som hastigast.... i detta fina väder... hmmm notie notie,, nu ska vi mysa lite.. ska kolla den nya Fantastica 4,, ha en fin kväll o sköt om er// kjamiz oss

2007-07-22 @ 19:02:44
URL: http://mizzraven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0