Ta mig tusan..

Oj oj oj,vilka härliga dagar det har varit,trist att inte älsklingen kunde vara med..Hur som helst så har vi haft det jättebra hos pappa och Kerstin som vanligt..Vi har varit på Bilema,ätit gott och umgåtts!
Snuttisen fick bland annat en vatten"leksak",en gul ring som hon kan sitta i och ha benen i vattnet,ni som har barn vet säkert vad jag menar.Tyvärr har inte vädret tillåtit en provtur än,så jag har ingen bild,men det kommer hoppas jag!Izabelle blir litta bortskämd hos mormor och morfar he he..
Om gårdagen då: Efter en inte allt för bra natt gick vi i alla fall ur sängen vid 8-tiden sen lekte vi lite och mös sen var det dags för frukost,alltid gott tycker jag!
Sen åt vi litta jordbär mmm,älskar!
Sen ringde älsklingen.Han och Lindagumsen var i Höör och skulle på Bilema,så jag hörde med pappa och Kerstin om de kunde passa lillan och jag kunde låna bilen.Det gick bra så jag körde för att möta upp mina älsklingar på Bilema.Och där shoppades det loss.Lillgosen fick en jättefin leksak av Linda och Jocke som uppskattades mycket av henne och jag fick en bok som jag velat ha länge!Tack snälla ni!Vi träffade även min kära syster som jobbar där,nicie!
Sen bar det av till Osbyholm igen,väl där så fick Linda en rundtur med personlig guide i huset..ha ha..
Later on satte vi oss för att kränga "lite" våfflor,sååå j-la gott!Mmm,hade längtat efter det!
Tyvärr,sprang klockan iväg vilket den har en tendens till att göra när man har trevligt,så vi var tvugna att åka hem jue,det tar änså en timme att köra och älsklingen började ju jobba 7,00 idag..
Ja vilken underbar dag!Tack för att du hämtade oss älskling och kul att du följde med Lindagumz!!
Kvällen igår var något utöver det vanliga!Det var nog nyttigt för oss att inte träffas på ett par dagar för oj vad vi mös.Och iZabelle var jätteglad att träffa pappa igen dem lekte på golvet en runda innan det var dags att natta henne.Hon somnade gott så jag och älsklingen kunde hålla kväll,härligt!Vi gosade lite och sen var det natti natti även för oss.
Jag la mig för att läsa "Är det någon där?" lite,shit vad jag älskar Marian Keyes tycker hon skriver bra!Har alltid svårt för att lägga ifrån mig hennes böcker.Men igår var jag så fruktansvärt trött så jag blev tvungen för jag kunde inte hålla ögonen öppna..
Oj vad jag har tuggat på i detta inlägget nu får det ju ändå vara nog...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0