Tråkigt väder

Nä nu är jag fruktansvärt trött på vädret också!!Blev såå glad när jag slog upp "de blå" imorse,solen tittade nämligen fram genom våra gardiner.Hoppade upp ur sängen riktigt pigg och glad tittar ut...besviken igen himlen är ju ta mig tusan helt grå/svart..Så var det med det.Dra på trissor!

Jag kan säga att jag har inte varit människa denna helgen,har lite dåligt samvete gentemot Izabelle och Mathilda men de har ju en fantastisk pappa som engagerat sig desto,skönt jue!

Igår handlades det litta lördagsgott sedan var det på med en film.Det blev Disneys Haunted Mansion.Ganska cool faktiskt!

Idag jobbar älsklingen fram till 12,00 han var uppe runt 6,00-6,30 någon gång då,och gissa vem som mer var vaken då..Jo,Mathilda.Typiskt ville sova lite till.Fredrik placerade henne vid tv:n och där hade hon säkert blivit men jag hade inte mage att ligga kvar i sängen..Så jag gick upp strax efter 7,trött och jävlig..

Lite storm det är ute också.Jaja,jjag ska sluta klaga..

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: MIA, (mathildas mamma)

Det är Mathilda de, uppe med tuppen,, hahahah som alltid,, sov morgon med henne,,, nopzzz.... har medlidande med dig.. kjamiz mia

2007-07-08 @ 11:06:59
URL: http://mizzraven.blogg.se
Postat av: Marina

He he tack!Men hon är ju så lugn och goo så det är ju rätt lugnt,men ändå..

2007-07-08 @ 11:38:03
URL: http://marinasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0