yesterday

Älsklingen var uppe tidigare än tuppen för att jogga,duktig darling!
Igår hade jag och gosen en riktigt mysig dag!Jag mådde bättre i magen så det gjorde ju sitt till..
Först var det mycket pratande i telefonen med bland andra Katarina och Moa,pappa och Kerstin.Nicie!
Sen var det på med paltorna och ut i det underbara vädret!Vi gick een riktigt låång runda eller ja,jag gick Izabelle åkte i vagnen jue ha ha..Vi gick ner om olympia sen upp Fredriksdal igen sen vidare mot drottninghög förbi badet och sen hemåt.Väl i hemmatrakterna sov Izabelle som en stock så jag bredde ut en filt i solen som jag satte mig på..Härligt!
Efter en stund vaknade gosen så vi passade på att mysa litta innan vi gick in.När vi kom innanför dörren var det som om himlen öppnade sig,det fullkomligt öste ner..
Sen lagade jag litta mat lagom till älsklingen kom hem från jobbet!MMM,gott var det...faktiskt!
Sen blev det litta mys i soffan.
Härlig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0