Believe

image150

Jag vill så gärna tro på mänkligheten.Jag tror på att alla människor har något gott i sig,vissa mer än andra!Ibland tappar man tron,men hoppet finns ju alltid kvar.Jag ger gärna människor en andra chans trots att dem har sårat mig eller på något annat sätt gjort mig illa.Vissa tar vara på den chansen,andra inte.Det finns speciellt en människa i min omgivning som jag ändrat uppfattning om (till det positiva),vi är oense i mycket,vi känner inte ens varandra särskilt bra,men hon verkar vara en bra människa trots allt!
Sen finns det andra som jag inte är villig att ge fler chanser då dem har sumpat chans på chans.Behöver inga sådana personer i mitt liv.Jag har ett rikt liv,inte ekonomiskt men känslomässigt och det nöjer jag mig med!
Än en gång,jag tror att alla människor har något gott i sig,även om vissa väljer att inte visa det goda för mig..

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag fick hjälp genom att läsa Wiibergs blogg. ;) Jag är inte expert på det med bakgrund, men kan försöka hjälpa dig! :) Söka på google efter någon fin bakgrundsbild tex, klicka på bilden du vill ha, höger klicka på bilden, klicka på egenskaper, spara url adressen som står där. :) Hur man får in den på bloggen måste du läsa på Wiibergs blogg, de kan jag liksom inte förklara. :)

2007-06-19 @ 15:24:46
URL: http://miizing.blogg.se
Postat av: Linda

Bra livsfilosofi gomman. Man ska vara positiv & se kärlek i allt och livet. Man får ut mycket mycket mer av livet om man ej är bitter mm. De man kan trösta sig med, är att de är inte en själv som mår dåligt över situationer utan offret själv får de i ryggmärgen. Som sagt lev här och nu Carpe Diem *POSS*

2007-06-19 @ 17:43:17
Postat av: Helena

Ärlighet vara längst.
Ödsla ingen energi på dem som sviker o inte tar sitt ansvar.
Lägg den energin på något som är viktigare...
Kärleken till dem man älskar o som älskar en tillbaka.
Jag är som du... Jag tror gott om alla o ibland får man då "bita i det sura äpplet".
Speciellt när personen visar sig vara en annan än man trott.
Och du... De som vänder kappan efter vinden...... Dem lägger vi inte heller någon energi o tid på .Det är verkligen slöseri med livet.
Massor av kramar till dig från mig.

2007-06-19 @ 18:50:44
Postat av: Marina

Ni är för goa!Det är skönt med nära och kära som förstår..

2007-06-19 @ 19:51:56
URL: http://marinasplace.blogg.se
Postat av: Katarina

Som sagt, ärlighet varar längst.Man ger dom chans efter chans men vissa ändrar sig aldrig. Jag vet precis vad du menar. stå på dig, gums.Din vänskap betyder mycket:-) Många kramar från mig..

2007-06-19 @ 22:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0