Dagen idag

Idag har vi varit iväg på Pema som är ett hobbyvaruhus som ligger i utkanten av Hörby.Tittade lite på Scrapbooking-material,vill ju göra en scrapbook om Izabelle..
Efter det så körde jag,Kerstin och Izabelle till kyrkogården i Höör,jag skulle titta till min mammas och min morfars grav och Kerstin skulle titta till sin mammas..
Efter kyrkogården gick vi upp en runda till min mormor (Izabelles gamlamormor) vi hälsar på henne alldeles för sällan..Fick en fin bild i alla fall:
image148

image149

Sen åkte vi hem till Osbyholm igen där pappa och älsklingen väntade med maten på bordet..
Sen var det dags att tänka på refrängen,tråkigt nog..
Så nu är vi hemma igen och har ett fasligt jobb med att natta lillsnuttisen.
På återseende imorgon!
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0