Hujedamig..

Varför får vi inte ner värmen i vårt sovrum??Någon som har ett bra tips??
Jag har gjort en äkta Marina:
Imorse skulle vi lämna in bilen,Fredrik har nog frågat mig 20 gånger vilken tid vi skulle lämna den.8,30 älskling,fortfarande..När vi varit i duschen och höll på att göra oss iordning för att köra hemifrån (ca. kl.8,00) läser Fredrik på lappen..Men älskling här står 7,30 jue..
Ojdå,ja jag säger då det.Nu har jag gjort det igen..he he,inbillat mig en tid trots att det är en annan..TYPISKT!
Ja det blev ingen frukost utan bara iväg..Vi var där 8,15.Med svansen mellan benen gick jag in på Bildeve för att överlämna nycklarna..Men dem sa att det inte var några problem,det gick lika bra att lämna den vid denna tiden..SKÖNT!
Sen var det bara att traska hemåt,vilken skön promenad det var,trots värmen..
Väl hemma åt jag gröt lite snabbt,sen bredde jag ett par smörgåsar som jag tog med ner till gräsplätten där älsklingen och lillsnuttisen väntade...
Sen bar det iväg till öppna förskolan,hade träff där idag med föräldragruppen ju.Idag pratade vi om förskolor,motorik och rörelse.Det är faktiskt kul att gå dit och oftast får man några bra tips med sig hem!Passade även på att ta med Izabelles hand-och fotavtryck i gips som vi hade gjort där tidigare..
Annars så är det tänkt att vi ska hem till Jocke och Linda idag.Fredrik och Jocke ska fixa i köket och vi töser ska bara vara...
image117

Ha en riktigt bra dag och njut av livet!
image110image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0