Lördag...

Jojo då var det lördag alltså..
Så vad har vi gjort de senaste?Efterson Fredrik inte skulle träffa Susann i torsdags och bilen blev färdig i onsdags så beslutade vi oss för att köra till Osbyholm.Egentligen skulle vi inte ha åkt förrän på måndag,men det gör ju inget!
Fredrik har hjälpt pappa att lägga gången av plattor som leder från parkeringen fram till trädäcket..Såå duktiga dem är!Jag ska lägga in en bild på det lite senare..
Tack vare det tradiga vädret har jag väl inte gjort så mycket.Kerstin (Izabelles mormor) har tagit Izabelle i vagnen och gått långa promenader.Härligt!Skönt att Izabelle (och vi andra) trivs så bra här!
Tanken är att vi ikväll ska hem till Helena och hennes familj.Vi ska äta och dricka gott!Ska bli kul.När vi gjorde det sist så hade vi fint väder så vi kunde grilla och spela kubb,hoppas att det är upphåll så vi kan göra det denna gången med..
Nu på dagen ska älsklingen och pappa fortsätta att fixa och dona.Jag funderar på om jag ska ta Izabelle och köra hem till min mormor och hälsa på,men jag vet inte.Tar dagen som den kommer..
För er som inte har något att göra så kan ni ju leka "hänga gubbe" image135

image134
Ha en bra dag!!

image132

image110image110

Kommentarer
Postat av: Helena

Välkomna, Välkomna ikväll.
Jag hoppas oxå att vädret blir bättre för vi flickor ska väl ha en eller kanske två returmatcher i kubb.
Vi e ju bäst o det måste vi ju visa!!!!
Kram o vi ses!!

2007-06-16 @ 14:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0