Maxi

Igår var vi hemma hos Jocke och Linda,vi käkade litta tårta,som för övrigt var superb!Jag och Linda var ute och gick en lååång runda,såå skönt!Sen väntade litta gotte.Tiden gick fort igår tyckte jag..

Imorse var jag ute och tog en lång,rask promenad,var ute ca en timme.När jag kom hem var alla i huset vakna så då åt vi lite frukost.Dagen blir så härlig när man varit ute och rört på sig.
image176

Sen var det in i duschen och jag var inte ensam..jag hade lillsnuttisen med mig..Så gossigt!
Efter det var det på med lasorna,skulle iväg på Maxi en runda för att handla hem lite mat.Jag tog Mathilda med mig.Och vem träffar vi inte på Maxi då till Mathildas glädje..jo Mia och Emelie..Det tuggades en del sen fick vi ju gå och betala.Och gissa vad..korten fungerade inte,dem hade haft problem hela dagen,så vi fick snällt ställa oss i den långa kön vid uttagsautomaten,skojsigt värre..
Nu är vi hemma och älsklingen fixar med dinnern,mm ska bli gott är hungrig nu..

Oj glömde nästan,häromdagen när vi skulle tanka fick älsklingen tanklocket i näven.Ja,det är häftigt med bilar som bara strular hela tiden.När ska vi få lite lugn och ro?Den har ju för tusan precis varit inne på lagning.....!!!Trött jag blir!
image175
Tur Fe!Kan behöva massor av såna.Ja,"klöver" är inte fel det heller ha ha..

image178



Kommentarer
Postat av: mia

ALLTID KUL ATT TRÄFFAS.. PUSSA MIN DOTTER FRÅN MIG// MIA

2007-06-23 @ 21:44:03
URL: http://mizzraven.blogg.se
Postat av: Marina

Absolut!Ska jag göra!

2007-06-23 @ 23:21:49
URL: http://marinasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0