Tröttis

Igår gjorde jag lasagne till oss,den var god men älsklingen tålde den inte..Ja,det är jag i köket det..
Sen stack vi iväg och storhandla,det är så skönt att ha det gjort så slipper man gå och handla hela tiden..Dock måste jag ändå till Maxi och handla kött eftersom det knappt fanns något kött på CityGross som vanligt..

Än så har det inte hänt så mycket idag,har varit trött nu på morgonen.Det verkar som gosen också är lite småtrött.Gjorde gröt till henne men hon åt bara ett par skedar sen gnuggade hon ögonen.Så jag ammade henne istället och då slocknade hon.Hon sover sött nu i sin säng..
Vi ska till Öppna Förskolan vid 13,träffade nämligen Emma med sin son Hampus igår och då bestämde vi att vi skulle ses där idag.Var ju ett tag sedan vi sågs,så det ska bli kul!
Tänkte att jag skulle ta med Mathilda någon tisdag så kanske vi kan göra ett syskonavtryck i gips,vi får se.Vi ska ju ha henne ett par tisdagar nu i sommar,men jag tror att ÖF har stängt då.Annars får jag säkert låna henne någon annan tisdag,det löser sig..
Undrar vad tusan man ska göra för mat idag då?Några förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0