Update..

Jahapp,då har vi varit på läkarkontroll.Som den lilla växer alltså här är de aktuella siffrorna:

Vikt: 9610g uppgång med 310g 
Längd: 70cm tillväxt på 2,5cm
Huvudomfång: 45cm tillväxt på 1cm

Hon fick också beröm för att hon sitter stadigt så tidigt och är uppmärksam..Ni kan tro jag sträckte på mig,mycket stolt mamma he he..
Läkarens ord: "Det märks att ni ger henne mycket närhet, uppmärksamhet och tid att utforska nya saker,och det är mycket positivt.Det behöver barn i den åldern."
Ha,Tji fick ni som sagt annat!!!Tack för den!!!

Hon är duktig vår lilla snäcka,vi älskar dig gumman!
image190
Här sitter hon alldeles själv på sin leksak som hon fått av mormor och morfar

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad ska det bli av vår "lilla" tös tro? Växer så det knakar och är framåt värre. Ni är bra föräldrar och det har vi inte betvivlat. Fredrik har ju redan övat föräldraskap på söta Mathilda och nu har du hunnit ifatt honom tror jag. Ja ni har verkligen två söta töser och det gläder mig att ni kan umgås med Mathildas mamma så hon får en bra bild av hur vuxna kan fungera tillsammans. Många kramar från en återhämtad mormor. Guben här hemma hälsar så klart....

2007-06-25 @ 17:16:17
Postat av: Marina

Ja vi är så stolta över våra stjärnor!Tack för de fina orden,jag blir så glad!!Hälsa daddy!

2007-06-25 @ 18:14:40
URL: http://marinasplace.blogg.se
Postat av: Mormor

Oj ser att det blev lite syftningsfel i mitt inlägg: Jag syftade naturligtvis till att det är bra att Mathilda (även Iza)och ingen annan kan få se hur man kan umgås som vuxna. Blir fel ibland när man tänker ett och skriver ett annat....

2007-06-25 @ 19:46:29
Postat av: Marina

Jag förstod det,men visst det kan väl feltolkas.
Ingen skada skedd,tror jag..

2007-06-25 @ 22:12:44
URL: http://marinasplace.blogg.se
Postat av: MIA

NEJ, ingen skada skedd, men kan ju bara säga att Mathilda redan vet hur vuxna kan umgås. Sen att det är de vuxna som inte kunnat, har ju inte med barnen att göra dock, eller hur...

2007-06-25 @ 23:27:34
Postat av: Anonym

Att väga 9.600g när man är 6 mån är ju inte hela världen men bara det inte fortsätter såhär i flera år för då kan det ju bli lite obekvämt.
Det är alltid bra att ha lite hull o ta av när det blir fattiga tider o svält. :-)
Massor av kramar till er alla 4 från Stenskogstrollen.

2007-06-26 @ 19:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0