What a great day

Så roligt det var att träffa Moa och Katarina idag.Som Moa har förändrats,riktigt söt flicka!Hon har till och med börjat resa sig,ja herregud,fasters "lilla" ögonsten!Givetvis tog vi oss en svängom i vardagsrummet och hela Moa sken!Vilken härlig tös!Och Izabelle snackade och kände på Moa,hon trivdes hos kusinen!Efter att vi hade fikat (äppelpaj och marsansås,fy fan vad gott!!) så bara mös vi och klockan sprang iväg som aldrig förr!
Sen bar det iväg till vårt andra hem i Osbyholm.Izabelle somnade i bilen så trött hon var!Skönt!
Väl här så åt vi litta mat,pappa hade kockat jue det blev köttgryta och ris,helt otroligt gott som vanligt!Det tyckte Izabelle också som fick smaka lite morot och sås..

Har pratat med min Linda idag med,hon är alltid lika rolig,så mycket fnitter,du förlängde mitt liv med flera dagar under det samtalet kan jag säga hi hi..Hoppas vi ses snart!Är det inte hög tid för en vinar kväll??!!

Mitt i alltihop pågick ju en väldigt intensiv fotbollsmatch.Det enda jag säger är: Det var vissa HIFare som tuffade till sig och kaxade när Malmö FF förlorade mot Landskrona BOIS,men men,vad hände idag då??Jo,HIF förlorade mot Bois,hmmmm.....Fair And Scuare..Jaja,jag säger inget mer *HÅNFLIN* Life Is Life!

Hursom helst så är det natti natti snart för min del,gosen har sovit ett tag redan.Ska gå ut nu och umgås med min Daddy och Kerstin.Det jobbiga är att jag kommer få sova utan min älskling inatt,men ahh ingen som kliar mig på ryggen.Saknar dig min pussgurka,älskar dig massor!
Sov gott alla så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mia

PINSAMT VÄRRE FÖR OSS ALLA... BOIS VA FAN///MIA

2007-06-29 @ 11:01:23
URL: http://mizzraven.blogg.se
Postat av: Marina

He he,ja vad kan man säga...

2007-06-29 @ 12:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0