Babymassage

Vilken underbar natt!Izabelle somnade visserligen inte förrän 23,30 men sov sen ända till 6,30 alltså hela natten för en gångs skull.Hon fick mat och vi bytade blöjan sen somnade hon om ♥

Idag ska lillkotten och jag på babymassage.Förra gången vi var där masserade jag hennes mage och ben,men de två sista övningarna fick vi bara titta på för Izabelle blev otålig och gnällig..Så vi får se hur det går idag..

*På återseende*

@}---}-----------



♥ Massagen gick jättebra!Jag masserade hennes bröst och armar,hon bara låg och skrattade.Skönt! ♥
Jag hade bakat en chokladkaka som jag hade med och bjöd på som uppskattades mycket av dem andra : )

Jahapp,då var det tvättid,fy vad tråkigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0