Capture The Dream..

Jaja,vilken dag!
Först kom Linda med bullar så vi åt lite brunch.
Sen körde jag och lillan till Asmundtorp och tillbringade dagen där,alltid lika kul!Mycket snack och lite verkstad..
Sen hem fort som tusan,prata lite med älsklingen om hans dag.Axeln känns men det gick ganska bra på jobbet ändå..Pjuhh..
18,15 plockades jag upp av Lindagumzan iväg till bian köpte popcorn och läsk,laddade för värsta komedin:
Blades Of Glory..Kulig film faktiskt,skrattade ganska mycket!!!
Väl ute från bian öste regnet ner,typiskt..
Tydligen hade Izabelle inte varit så snäll mot sin pappa,hon hade skrikit i 1,5 timme.Men när jag kom hem sussade hon såå sött i sin säng så.
Jag och min älskade soulmate passade på att göra denna dagen helt och hållet fulländad genom att mysa riktigt mycket,stängde av tvn bara för att kunna ägna oss helt åt varandra.
Vilket underbart slut på en helt perfekt dag!
Tack Katarina,Moa,Linda,Izabelle och min underbara goding för denna dagen!!
Nu kallar kudden,natti natti!

♥ What A Wonderful Life ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0