Pjuuu,vilken helg..

Hela familjen var och besökte min saknade mammas grav,vi hjälptes åt att dra upp lite ogräs och gräs som trängt igenom singeln.Under tiden ställde Mathilda en hel massa frågor om döden och himmeln.Ibland är det inte helt lätt att förklara allting.Men hon verkade ändå nöjd med de svar hon fick :-)

För övrigt så umgicks vi med min pappa och Kerstin,sen kom även min bror,Katarina och ♥Moa♥ så det blev fullt hus men det var ju trevligt!!
Sen var det hem och titta på Eurovision,ja,det gick ju inget vidare för Sverige,men det kunde jag ju ha berättat innan..Med en sådan låt kan det inte gå annat än utför..

Jaja,hur som helst så kommer snart min bror hit,han ska följa med Fredrik och spela fotboll idag.På vägen dit ska Mathilda lämnas hos sin mamma.Tack för denna helgen ♥Mathilda♥

Linda kommer också hit en sväng lite senare,vi ska baka lite scones och mumsa på,mmm,ska bli gott!Linda ska vidare till jobbet sen så Ronja ska spendera natten här,mysigt!

♥ DogWatcher 4 Life ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Familjen ;) Åhhhh vad de ska bli mysigt & mumsigt att komma ti er idag. Ronja blir så glad när vi ska ti er, tänk då hur hon blir när hon ska nanna i er *säng* hihihi =) Finns de ngt bättre än en löpande "vov vov" i sängen??? Vi ses snart! OHHH blosssst today it´s TheeeTime *POSS*

2007-05-13 @ 16:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0