På pappas begäran..

Nu ska jag berätta:
Sen jag bloggade sist har det hänt en del!
Vi har varit i Osbyholm och hälsat på vilket alltid är lika trevligt!
Älsklingen har fyllt år..Vi hade lite kalas hemma som slutade i fest..Susann,Jocke,Kenth,Katrin och Linda kom och hälsade på,vi åt god mat som darlingen stått med.Jag jobbade till 16,00 den dagen så jag kunde inte hjälpa till så mycket.Sen drack vi lite vin och jag drack mer vin och sedan lite mer vin.Det är gott med vin ibland..Hur som helst så blev man lite berusad för ovanlighetens skull.Jag skulle ju vara ledig dagen efter så det var ju lugnt.Trodde jag...min telefon ringde 7,00 dagen efter.Min kära arbetskollega ringde och frågade var jag höll hus,något yrvaken och faktiskt en aning irriterad,svarade jag att jag givetvis sov vid den tiden."men du ska jobba idag".
Va??
Ändring i schemat som jag inte blivit informerad om,så där lagom kul en tidig morgon efter en fest.Ja det var bara till att pallra sig iväg till jobbet...Usch,vilken jobbig dag det var!

Hur som helst.Idag är det lördag och jag sitter på jobbet som vanligt.Men denna dagen har gått bra!Det har varit,peppar peppar,en lugn dag..

Ikväll kommer min pappa och Kerstin även Anton skulle komma,vi ska fira älsklingen ytterligare lite..Så det blir tacos att äta ikväll,mmm smarrigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0