Eller..

image377
Eller godmiddag,vilket ni vill..
Vilken underbar morgon,ja inte vädret men allt annat.Vaknade väldigt utvilad idag vid 8,15 ungefär.Gosen har sovit bra inatt igen,whiii!Kelade lite med älsklingen sen gick jag upp,körde iväg och köpte lite bullar,mm smarrigt.När jag kom hem hade gosen precis vaknat..
Idag skulle jag även vilja komma iväg till H&M.Men vi får se hur det blir med den saken.Ska nämligen på möte idag,det är kris på jobbet.Jaja,det blir bra!
Ikväll ska älsklingen iväg och spela fotboll,tradigt bara att de inte kan spela på normala och humana tider.De spelar mellan 21,00 och 22,30.Tur att jag inte börjar förrän 14,00 imorgon då..
Ska göra mig lite iordning nu,"talk" to you later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0