Massor att blogga

Vet inte riktigt var jag ska börja men jag börjar:image376
I förrgår såg vi den efterlängtade Shrek The Third
Den var pecis så bra som jag hade hoppats på!Shrek och Fiona får till och med barn och dem är sååå söta!
Jag fullkomligt älskar Shrek-filmerna!







Igår kväll så blev det lite vin som jag berättat tidigare och märk ordet lite vin.Jag hade varit iväg på systemet för att handla vin som vi bara skulle sitta och smutta lite på samidigt som vi skulle titta på Desperate housewifes.Linda kom vid 20-tiden så då korkade vi upp vars ett glas.Och inom loppet av 30minuter var vinet slut för de var så förbannat gott!!Fotade till och med vinflaskan för att jag skulle kunna visa er vad det var för vin och för att jag ska kunna köpa rätt flaska igen...Bilderna kommer i nästa inlägg pallar inte lägga in dem nu..Sen ägnades resten av kvällen till att ringa runt till alla möjiga människor för att fixa vin eller öl.Konstigt nog var det ingen som hade hemma..Ja som det kan vara,typiskt!Men vi fick snällt gå och lägga oss törstiga..

Dagen idag ser ut som följer:
Ner till stada get a haircut.
Till Lasarettet.
Äta.
Iväg och ha hudvårdsklass hos Mia.

Kommentarer
Postat av: mia

SORRY, hade tyvärr inget ju, men nästa gång kanske denna damen på D-hög har..... men bara till dig.... hihihi....

2007-10-10 @ 10:59:28
URL: http://mizzraven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0