Mycket tid...

...mycket tid att grubbla och tänka.

Jag är en människa som verkligen reflekterar över hur min dag har varit.Det är både på gott och ont tycker jag.Men idag har jag verkligen haft tid att tänka.Men inte bara på hur denna dagen varit utan också på framtiden..Vilket kan vara väldigt svårt ibland..Men ganska upplyftande idag.Jag ser mycket ljust på framtiden och vet vad jag vill i alla fall vad gäller vissa saker..
Ska ta tag ordentligt med att leta lägenhet i Höör/Hörby/Eslöv trakterna,känner att det är dags att det händer någonting nu.Har redan hittat ett par stycken som fallit oss i smaken men man vill ju inte ta första bästa heller..
Nja,vi får väl se var vi hamnar..
image381
Allt ordnar sig så mycket vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0