På olika håll

Imorgon är det fredag och den dagen kommer denna familjen att spendera på olika håll,tråkigt men det är väl så det är antar jag..
Jag och Izabelle kör till Osbyholm och Fredrik åker till Köpenhamn..
Ja,ibland är man inte riktigt överens och tänker helt olika,med olika principer och prioriteringar,men så är det väl i alla förhållanden och relationer..
Ja nu ska jag inte älta det,jag och gosen kommer få det kul och mysigt på vårt håll och Fredrik kommer få trevligt på sitt håll,punkt slut!
Hur som helst så blir det en helg hemmifrån och det ska bli skönt!Träffa daddy,Kerstin och alla andra på det hållet.Ska ju till och med på kalas hos Helena på lördag,nice!Presenten är fixad och det är ju oxå nice!
Nä nu får jag ju passa på att umgås med familjen.
image364

Kommentarer
Postat av: Jessica

åhh vad sött. hur gjorde du så pilen blev en kullerbyttande sak =)

2007-10-04 @ 22:16:22
URL: http://khandi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0