Skogstur

Vilken härlig dag vi har haft!Kom upp ur sängen i human tid inte för tidigt utan nästan på andra hållet,men strunt i det.Det är ju söndag..Vi åt lite frukost jag bloggade lite,sen lämnade vi lillgosen till mormorn sin.image374Sen tog vi bilen jag,älsklingen och daddy och körde till en skog där parkerade vi och började traska och traska och traska,kan ni gissa vad vi gjorde?Japp,vi letade efter skogens guld: Kantareller..

Nu är vi hemma igen efter några timmars skogsvandring.Givetvis gick jag och älsklingen vilse,så vi traskade hur många km som helst i onödan men vad gör det om hundra år.Det är bara att äta lite choklad ikväll så har man inte gjort av med onödigt många kalorier ha ha ha..

Nu lagas det middag och givetvis är vår "fångst" med..Även Helena,Anton och Sven gjorde oss sällskap i skogen så vi fick deras svampar,tusen tack!Mmm,ska bli gott med smörstekta kantareller!
image375
Känner mig lite bättre nu i förhållande till hur jag har mått de senaste dagarna.Jag tror att jag behövde komma till Höör och Osbyholm helt enkelt..Har fått mycket avlastning också skönt som tusan.Har spelat massor av biljard men jag blir inte bättre för det,men det är ju faktiskt en helt annan femma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0