Då var det helg..

image348
Vilken härlig dag detta kommer att bli,det känner jag på mig.Jag känner att vindarna håller på att vända och det är ju tacksamt vi kan behöva det nu!Idag har vi en dag som kommer att ägnas åt att mysa med familjen.
Finns det något härligare än livet??
Saknar min daddy lite.Jaja,jag klarar mig!
Den 6 oktober ska vi till Höör,Stenskogen då vankas det lite kalas,nicie.Då träffas vi allihop igen,alltid lika trevligt!

Vad heter det stora akvariet i Helsingör?Hmm,är lite sugen på att åka dit och kika lite..

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

hallo de ligger ej i helsingør

2007-09-22 @ 22:55:56
Postat av: Marina

Jo det gör det!Öresundsakvariet heter det har jag tagit reda på..

2007-09-23 @ 12:24:11
URL: http://marinasplace.blogg.se
Postat av: S.Bryde

jo du har rætt ,strandpromonaden 5 ligger de på ,jag trodde du mena det andra stora før de ligger ej i helsingør men detta du menar har gratis intræde åxå

2007-09-23 @ 12:31:00
Postat av: Marina

Ojdå,gratis inträde oxå,det visste jag inte däremot.. :)

2007-09-23 @ 12:35:04
URL: http://marinasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0