En dag på jobbet

Jaha då har man tillbringat ännu ett par dagar på jobbet.Helgen har flytit på bra.
Igår hade barnen en heldag med deras farmor eftersom jag jobbade och älsklingen hade fotbollsturnering.
Barnen och Susann hade varit på cirkus och hade haft en super trevlig dag tillsammans vad roligt!Tack för hjälpen den här gången Susann!Izabelle hade suttit och skrattat hela tiden,Mathilda åt popcorn och sockervadd..Så de var säkerligen nöjda med dagen!Trötta var dem i alla fall..

Tyvärr blev båda mina hudvårdklasser inställda den här helgen men nya tillfällen är redan bokade så det känns ändå ok!

Just nu så väntar jag på att få gå hem,är så fruktansvärt trött idag.Förstår inte var min ork har tagit vägen.Mitt huvud dunkar,usch vilken jobbig huvudvärk.Men men det går snart över.Ska hem och passa på att mysa med familjen.
Imorgon börjar jag inte jobba förrän 14,00 men dess värre jobbar jag till 23,00,tradigt att missa hela kvällen med gosisarna men så är det ju!

Det var allt för den här gången..

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

de var bara så roligt på cirkusen

2007-09-18 @ 10:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0