Fast igen

Japp då sitter man fast här på jobbet igen..Jaja,man ska vara glad för att man har ett fast jobb på 100%,men ibland glömmer man vad man ska vara tacksam för här i livet!
Var inte så lite trött när klockan ringde imorse.Izabelle har varit helt ok inatt men min kropp är nog välsigt inställd på att vakna många gånger på nätterna så det går av bara farten.Har nog vaknat 6 gånger inatt och sett/hört mina älsklingar sova gott!
Idag slutar jag 14,00 kan man tänka sig..!Såå skönt att slippa gå till 16,00 alltid..
Ikväll bär det av till Olympia bowling där ska jag träffa mina arbetskamrater för att först bekanta oss med rännorna och sedan för att äta en bit mat och umgås.Vissa av oss kommer fortsätta kvällen på stada men den vekling och tröttis man är så åker jag hem efter middagen.Dels för att jag är trött men också för att jag börjar jobba 7,00 imorgon bitti..
Ser framemot en trevlig kväll i Strikens tecken..

Nu kallar jobbet hörs sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0