Fick svar...

...på min fråga om varför jag är såå trött om dagarna.Har antagligen haft en infektion i kroppen ett tag och nu har den brutit ut,ordentligt!Har så jävulskt ont i halsen och huvudet.Jag envisades med att åka hem till Linda gumz igår "för jag var inte sjuk minsann".Väl hos Linda såg hon direkt att jag hade feber och mycket riktigt 39,1..
Idag har jag sjukat mig från jobbet,tänkte bli hemma imorgon också så jag har en liten chans att bli frisk.
Lillgosen är också dålig här.Hon har haft feber till och från ett par dagar men jag har trott och tror fortfarande att det beror på de första tänderna som nu har brutit igenom och är sylvassa.Men hon har även åkt på en förkylning,näsan rinner och hon får knappt luft emellanåt,stackars liten!
Nog om detta!
Denna dag kommer att gå åt till att kurera mig och busen,så jag har inte mycket mer att berätta.
image338

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

kry på er

2007-09-20 @ 15:28:47
Postat av: Kerstin

Har tyckt det var lite tyst från dig sista veckan. Trodde det var arbetet som sög musten ur dig men så var det räliga bacillusker, ja ja
så är det ibland men du får se till och krya på dig, vila och låt Fredrik sköta om dig och lillan så ni blir fit for fight igen. Kramizar från O-holmen.

2007-09-20 @ 18:34:01
Postat av: Marina

Ja,det har inte blivit mycket bloggande och inte mycket samtal heller..men men..Ska bli skönt sen när detta är över så jag kan piggna till liv igen!Kram på er!!

2007-09-20 @ 21:39:15
URL: http://marinasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0