Jobbekväll

Oj oj oj,igår var jag helt övertygad om att jag skulle jobba 7-16 idag,men det visade sig att så var det ju inte utan idag jobbar jag 14-23,så nu sitter jag här på jobbet och väntar på att det är dags att ut och jobba igen så man kan komma hem någongång..
Tycker att eftermiddagen/kvällen har flutit på rätt så bra,peppar peppar..
I förmiddags var det inte mycket med mig,känner att infektionen inte riktigt vill släppa taget om min kropp..Men det gör den väl förr eller senare..
Där hemma börjar älsklingen bli dålig känner lite ont i halsen,undrar om det kan vara så att jag smittat honom,hmmm..

Imorgon är jag ledig,var hälsad du lediga dag,he he..Ska bli skönt i alla fall!

Förresten måste bara berätta,Izabelle kan stå helt själv utan något som helst stöd en ganska lång stund nu,men hon vågar/kan inte ta något steg utan att hålla i sig i någonting.Men det är ju kanonkul ändå,när hon står där och gör allt för att hålla balansen vår lilla gosunge!

Nä nu får jag kanske förbereda mig inför 2:a kvällsrundan,ha en fortsatt trevlig kväll på er alla där ute i vimlet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0