Slut

Nu är jag helt slut,ögonlocken är tunga vill jag lova,men jag tycker nog att det är lite tidigt att lägga sig..

Min käre bror och Moa kom på beök som sagt.Vad härligt att se Moa spatsera runt!Tog en del bilder,lägger in dem en annan dag orkar inte nu..
När älsklingen stack till fotbolen vid 17-tiden följde jag och gosen med.Brorsan och Moa tog sin bil och hängde på.Och medans älsklingen spelade gick jag och Tony runt på Maria Park med våra barnvagnar,så nicie!!
När klockan blev 18,40 började jag bli lite trött på det området så vi satte oss och tittade på när grabbsen spelade fussball..
Sen körde Tony på sitt håll och denna familjen på vårt håll!Vilken kanondag!

Nä hörre ni nu ska jag ut och göra min darling sällskap,vi ska titta på La Liga,Real Madrid spelar jue..
Hoppas man kan soav ordentligt inatt,ska ju upp och jobba imorgonbitti..Jaja..

image353

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0