En god pratstund

Igår träffade jag min gamla vän Louise,vi har så jädrans trevligt när vi ses och alltid så mycket att prata om..
Hon slutade kl. 18,15 så då mötte jag upp henne,sen körde vi hem till henne,drack lite te och pratade som bara den.När klockan helt plötsligt var 22,40 var det dags att köra hem.Oj vad tiden hade gått fort!Kul!

Imorgon bär det av till Osbyholm,om vädret tillåter tänkte jag att vi skulle ta en runda på Skånes Djurpark,men vi får väl se vad vädergudarna tänkt ut..

Idag har det ju som sagt varit ganska hyggligt väder men vi har tillbringat dagen inne ändå,har bland annat röjt upp i barnens rum.Skönt att få det gjort!

Nä nu ska jag sätta mig i soffan och njuta av min lilla ensamtid,darlingen är och spelar fotboll och busungen..håll i er...sover...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0