Hemma igen!

Oj oj oj,vilka dagar det har varit,vi har haft det kanon!
Jag har då som alla vet vid det här laget varit på Öland.
Vi var 300 deltagare i konferensen var av 19 stycken av oss var från Helsingborg.i bodde på Strand hotell.
Somjag också tidigare berättat var det självaste Drottning Silvia som invigde hela konferensen,dessutom stannade drottningen hela dagen så jag har till och med lunchat med henne.När hon var på väg att gå mötte jag henne i korridoren fick då ögon kontakt och Drottningen sa adjö..Givetvis har jag en bild med mig och Drottningen på men den är på Susans kamera så jag får lägga in den vid ett senare tillfälle.
Här är i alla fall en när det är paus mellan föreläsningarna:

Och så en på hennes två livvakter och givetvis Hovets presssekreterare:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0