I fredags


Vi tittade på och..

...kelade (?) med grannen Bennys valpar.

Sen kom älsklingen/pappa och då var det högtflygande bus som gällde så klart..

I lördags var vi igång hela dagen.Jag,pappa och busen körde först till tippen med en gammal soffa och bråtet (häcken) som vi drog upp sist vi var på besök.Sen körde vi vidare till Landskrona där vi hälsade på min bror i hans cykelaffär,sen vidare till Jem och Fix där vi köpte stolpar och dylikt till staketet som ska sättas upp..sen bar det av hemmåt (till Osbyholm) där min älskling hade grävt ner ett par plintar under tiden vi var borta.Vi satte genast igång och hjälpte till så att gräva och sätta stolpar var det som gjordes i lördags.Min bror och Moa kom också till undsättning lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0