Lite trögt

För tillfället händer det alldeles för mycket på dagarna så jag hinner/pallar inte blogga..
Det har jobbats en hel del på sistonde.Jobbar idag också 7-19..Liite lång dag men allt går!

Vi har varit i osbyholm,varit på stranden,umgåtts med våra medmänniskor och njutit av livet.
Vi mår bra alla och en sak till:
Jag jobbar bara imorgon också sen är det SEMESTER,wiieee!!!

På måndag ska jag och darling på en föreläsning.På tisdag ska jag träffa en gammal älskad och saknad vän till mig som nu har flyttat till Helsingborg igen,tjohoo!!På onsdag ska jag umgås med familjen och på torsdag åker jag och busen till Osbyholm.Darlingen möter upp på fredag eller lördag..Sen får vi se vad som händer.Det blir säkerligen ett besök på Skånes Djurpark någon av dagarna.Darlingen ska hjälpa min kära daddy med att gräva ner plintar till staketet..

Så nu vet ni lite om den snaraste framtiden i alla fall..Ska försöka bättra mig med updates..

Förresten.J konferensen som jag skulle till på Öland höll på att gå i stöpet,eller ja inte själva konferensen utan min plats..Men min chef har ordnat så jag ändå kommer med,Jiippii,eget rum på hotell Strand kommer jag att få...Nicie!

Måste jobba!!       C Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0