Ojdå

Nu har tiden sprungit iväg igen och jag har inte bloggat..
Jag sammanfattar väldigt kort:

*Umgåtts med Kenth och Linda
*Varit på stranden med min bror och Moa
*Varit i Ängelholms hembygdspark med Petra och Elias
*Varit på tropikariet med hela familjen
*Träffat Louise
*Varit på Skånes Djurpark med min bror och hans familj

Och nu har vi precis kommit hem från Osbyholm där vi har tillbringat natten.
Tanken var att vi egentligen skulle åka till Köpenhamn denna helgen,men ibland blir det inte alltid som man tänker.Men vi kommer gärna en annan helg!
Teoretiskt sett är min semester nu över,men eftersom jag egentligen skulle jobbat denna helgen så innebär det att jag är ledig måndag och tisdag med..Börjar jobba igen på onsdag kl 15,30..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0