Bakslag

Det är helt sjukt detta,ett bakslag som heter duga..Trodde hon skulle få vara frisk nu,men icke.Stackaren kräkte imorse igen,jag som trodde att det skulle vara över nu så att hon kunde gå på dagis och jag kunde jobba morgon...

Nähä nu kallar hon,nu vill hon inte bada längre,måste gå..

På återseende!



Så då är jag tebax,nu har jag duschat av henne,tvättat håret och kroppen,torkat och smörjt in hela henne..

Usch,jag vägde henne innan,hon har gått ner 2 kg(!!),det är riktigt mycket på en sådan liten kropp..Men så fort hon kan äta vanlig mat igen så vet jag att hon lär äta upp sig igen för är det något hon är speciellt duktig på så är det att äta och det är skönt!

Nämen titta,solen tittar fram vad härligt!Ska se om vi inte kan gå ut en liten rundai alla fall.Nu är ju inte gosen magsjuk utan magen har tagit stryk av allt kräkande så det är därför hon kräker nu tydligen..Jaja,lite snurrigt är det allt..

Nä  nu blir det en liten pysselstund sen ska busen äta och sen vila,vad som händer när hon vaknar det får vi se då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0