Finally!

Gosen har fått sova en hel natt vilket innebär att jag också har fått göra det.Först när klockan var 6,45 kom en pigg tös inklampandes i sovrummet.Härligt,nu är hon nog frisk!!!
Vi har delat en portion havregrynsgröt,hon har ätit morotssoppa samt lite majskrokar.Nu börjar man känna igen henne he he he,äter kanonbra!

Showen på Wallmans salonger igår var helt kanon,men maten vet i hundan om jag rekomenderar,av en 4 rätters meny så gick inte ens hälften hem hos mig och jag är inte ens kräsen..tur att jag hade ätit lite innan.Men det var trevligt ändå,hade gott sällskap ju!

Pratade med min daddy för en stund sedan som ringde från Fuerta Ventura,dem hade det bra,inte mycket sol men behagligt ändå!Idag fyller Rickard år,och det är han dem är där för att fira om man säger så.Kan tänka mig att det blir fest för deras del idag!Congratz!!

Just för tillfället sitter busen och lägger sitt 12-bitars puzzel,hon är nog inne på sin femte gång och nu börjar tålamodet tryta..
Ska gå och hjälpa henne lite,tittar nog in här lite senare igen.
Bye for now

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej de var länge sen hoppas de är bra med dig är inne ibland och läser här kul att se bilder på tjejen. Såg att du var på Wallmans i går tänken är att jag ska dit i dag mår ej så bra så jag har inte bestämt mig om jag ska gå eller ej så jag undrar om de är vart att gå dit eller man missar inget om man stannar hemma vad tyckte du ha de bra

2008-12-03 @ 13:05:40
Postat av: fia

hej glömde skriva att de var från mig fia

2008-12-03 @ 13:18:45
Postat av: Marina

Hej Fia!

Jag tyckte att showen mer än väl täckte upp för den mindre goda maten och ska du dit så se till att komma i tid så du får en bra plats och kan se scenen hela tiden..

Kul att du tittar in,berätta gärna vad du bestämde dig för att göra!Ha det gott!

2008-12-03 @ 17:09:43
Postat av: Sandra

Skönt att det är bättre med din lilla söta nu!

2008-12-03 @ 19:13:35
URL: http://sandrolin.blogg.se/
Postat av: Jaokim

hoppas det håller sig nu så ni slipper bli sjuka igen =P dom puzlena kan vara jobbigt hahha



vill åxo åka utomlands ju

ska vi slänga ihop en resa om nått år och åka allihopa?

2008-12-04 @ 09:27:32
URL: http://joakimrosdahl.blogg.se/
Postat av: fia

efter mycket om och men så åkte jag dit i går var helt ok kunde vara roligare men helt ok

2008-12-04 @ 19:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0