Härliga söndag

Nu är snart denna jobbehelgen också över,idag slutar jag för ovanlighetens skull redan 14,00 alltså om ca.35min.

Om han där hemma går med på det så tänkte jag ta en runda till väla eller nåt sådant,ska köpa en present till min kära arbetskollega som för tillfället är sjukskriven..Mina tankar är hos dig vännen och vi ses imorgon kväll!

Sen får jag väl även ta och handla hem lite mat som vi kan kalasa på dessutom ska jag köpa dvd´n Mamma Mia,jag fick aldrig möjlighet att se den på bio så nu får jag köpa den istället,vill ju se den!

Vem vet,jag kanske kikar in här sen,om jag får tid då vill säga!
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: sværmor och farmor

vill ønska er alla en riktig god jul och ge min gumma en stor skøn julkram från farmor ,,kram på er

2008-12-23 @ 11:29:45
Postat av: Sandra

kikar in o önskar er en riktigt god jul!

Kram sandra m familj

2008-12-23 @ 13:47:37
URL: http://sandrolin.blogg.se/
Postat av: sværmor

nær ni har jobbat klart så kom ut till stefan om ni har lust ,de e ok sa han bara kul ju skulle jag hælsa o sæga ,du kan ju adressen hahhaa sen i fredess kram på er ...hur e det med Izabelles finger ,,fy fan vad jag har det dåligt med det ,,,,stackaren

2008-12-23 @ 15:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0