Juldagen

En dag då jag alltid har festat tidigare,men i år är det annorlunda,allt är annorlunda inte bara denna dagen.Förrutom den lilla julmaten det bjöds på,på jobbet igår så har jag inte ätit någon ordentlig julmat i år..
Inte heller har man busen hemma,hon är hos mormor och morfar.Egentligen så har jag inte ens känt av att det varit julafton..Fast igår kväll när jag gick ut så gick jag förbi en lägenhet som hade fönsterna öpnna så man hörde rösterna och så skuggorna av en massa personer som satt och njöt av julstämningen och var i full färd med att öpnna klappar..Då fick jag,får jag motvilligt erkänna,en klump i magen..Jag kände mig nästan lite ensam faktiskt.Men detta året är annorlunda,det bara är så!

Strax efter 21,00 hämtades jag upp av Fredrik och vår långa färd mot Göteborg påbörjades.Jag kände mig lite seg men lyckades hålla mig vaken hela vägen upp,det tog nästan 4 timmar. Men det var trevligt,jag kände mig som ett litet barn,jag var faktiskt lite uppspelt..
Kom hem vid 11 tiden i förmiddags,så då la jag mig en runda på soffan för att vila lite.

Sen började jag jobba 15,30 och här är jag nu fram till 23,00..

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan snäckiz!! Hade ni skoj i lastbilen? hihi.. Det känns aldrig som julafton när man jobbar.. tråkigt är det men som sagt ni får lite egentid kanske lite skönt? Min huvudvärk har släppt tack vare er =) Tack... Puss

2008-12-25 @ 23:42:03
Postat av: sværmor

Tack før en go mat !!mætta som bara den blev vi!!!ha de så gøtt ,hoppas vi ses nyår ,hade varit kul,,

2008-12-29 @ 11:47:11
Postat av: hille

gott nytt år på er allihopa=)

2008-12-31 @ 20:21:55
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0