Kryss i taket

Inatt har jag fått sova lite mer än en timme i taget och det har verkligen gjort susen!Busen är tyvärr fortfarande dålig,kräker och har sig.Så hennes kost består detta dygnet av blåbärssoppa och morotssoppa och att dricka till: Te..Naj ingen hit,men vad gör man inte för att stoppa det nu?!Ringde bvc imorse,vill ju att det ska sluta nu så min älskling kan få må bra snart!Vi provar denna kosten ett dygn,fortsätter det efter det så ska jag ringa läkaren imorgon..Och fan ta dem om jag får svaret att dem inte kan göra något,då tar det hus i helvete här..

Just nu: vilar gosen,jag har lagat mat och tänkte nu ta och damma lite,dammsugaren får komma fram när busen har vaknat..om jag fortfarande har lust att dammsuga då vill säga..he he..

Sen: älsklingen kommer hem från jobbet,yey!

Ikväll: Wallmans salonger here I come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0