Mår prima

Vi hade riktigt trevligt när vi hälsade på Kenth och Linda som var hus- och hundvakt ute i Ekeby.Vi åt en god kyckling gryta som Linda knepade ihop samt ris till,mums!
Izabelle trivdes som fisken i vattnet,nu hade hon ju helt plötsligt 3 st hundar att busa med,så lycklig hon var!!Kul!
Älsklingen och Kenth drack lite öl,men det blev inte mycket med det för båda två var riktigt trötta efter veckans arbete.Vi körde hem ganska tidigt då älskling som sagt var trött och jag skulle ju upp tidigt för att jobba.
Men tack så mycket för igår,god mat och gott sällskap!

Idag är jag ju då på jobbet,än så länge så har det gått väldigt bra för mig/oss!Det flyter på bra i regenet ha ha ha..

Miniälskling har sluppit att kräka inatt också,är det över nu tro?Hon är fortfarande dålig i magen men nu är det liksom lite mer lätthanterligt..Nu äter hon vanlig mat igen,men vi fortsätter med majsvälling och blåbärssoppa för säkerhets skull ett tag till..

Annars så blir det väl inte överdrivet mycket gjort idag.Om jag pallar när jag kommer hem tänkte jag börja dra i klädkammaren,det är dags att rensa ut nu inför flytten...

Ska vara lite social med mina arbetskollegor nu tänkte jag så bye bye!

Kommentarer
Postat av: Linda

tack själv för en underbar kväll!! och det var du och jag som kokade ihop det :)

2008-12-06 @ 15:14:36
Postat av: S.Bryde

vad skønt om hon får vara frisk nu ,,det har varit så synd om henne ,,ge hon kramen från farmor

2008-12-06 @ 16:08:02
Postat av: S.Bryde

vad skønt om hon får vara frisk nu ,,det har varit så synd om henne ,,ge hon kramen från farmor

2008-12-06 @ 16:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0