Torsdag

Denna veckan går väldigt långsamt,vill bara att det ska vara helg så man är ledig.Men kanske är det bättre att jobba ändå..
Jag och gosen kanske kör till daddy i helgen,vi får se.Mest egentligen för att få lite distans på allt.Vi behöver vara ifrån varandra nu,få andas.Jag behöver tänka på mitt håll och även om F inte säger något så behöver/vill han ju också vara ifrån mig så klart.
Det är svårt att gå från att vara partners och bo ihop till att bara vara vänner och fortfarande bo ihop.Jag är lite förvirrad för tillfället.Jag är ju en person som behöver lite kramar emellanåt och att då bo ihop med en person som man älskar men som man inte alls kan röra vid på det sättet är frustrerande och faktiskt riktigt jobbigt.Men det är ok,vi har tagit beslutet tillsammans och det är det enda rätta för allas skull.

Idag har jag en helt ok dag,jag har en tryckande känsla i kroppen,men jag kan tränga undan den för tillfället.Men det är en jobbig känsla och den finns där hela tiden.Den kommer finnas där under lång tid och långt ifrån alla dagar kommer vara så här "bra".
Jag tänker och grubblar och vrider och vänder,analyserar och reflekterar,men kommer varken fram eller bak..

Jaja,nog tjatat.tröttsamt att läsa bara!!

Jag ska at atg i mitt arbete nu har ju inte tid att sitta här egentligen.
C Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0