Vakar

Då sitter jag uppe och vakar för 5:e natten i rad,mina älsklingar har somnat i vars en soffa och där har dem sovit hela natten.Peppar,peppar men än så länge har busen klarat sig från kräkningarna i natt..
Jag börjar känna av att jag är vaken i stort sett hela nätterna,det är ju inte så att man kan sova på dagarna heller..Älsklingen frågade mig igår hur jag orkar..ärligt talat:jag vet inte,men vad gör man inte för sitt barn?

Så då över till nattens tankenöt och visdomsord:
"Hela mina sår,men låt ärren vara kvar...."

Innebörden av dessa orden har jag tänkt på hela natten,fram och tillbaka.Jag vet vad dem betyder för mig,men så är det kanske inte för alla..?
Fin och kraftfylld mening i alla fall!

Hoppas ni sover gott,nu är det snart dags för dem som ska jobba att stiga upp,vissa har säkert redan gjort det och andra har precis som jag inte lagt sig ännu.Hur det än är..så ha en härlig morgon och dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0