Lucky me,lucky you



Vilken härlig förmiddag!Hela familjen gick upp tilsammans imorse,en efter en klev in i duschen.Sen gav älsklingen Izabelle frukost medans jag gjorde mig iordning.Sen var det på med alla ytterkläder.Gosen fick sin cykelhjälm på sig.Sen bar det iväg på cykel för mig och gosen.Vi skulle ju till dagis...
När vi väl kom dit möttes vi i hallen av alla barn och fröknar,barnen var på väg ut och vi på väg in..Vi klädde av oss i hallen och möttes av en anslagstavlan där det stod stort: "Välkommen till Stjärnan Izabelle"
Jättehärlig personal,tjejen som kommer att ha hand om Izabelles inskolning heter Maria och är inte många år äldre än mig (tror jag inte i alla fall).Från det att jag fått av Izabelles ytterkläder fram till det att det var dags för oss att cykla hem,såg jag inte mycket av henne.Och detta var trots att de andra barnen var ute under tiden vi var där.Hon undersökte,studerade,pysslade och var på upptäcktsfärd.Sen var hon även i Marias famn en stund,det gick hur bra som helst!
Det har verkligen varit en kanonförmiddag!Det kändes riktigt bra!Stor härlig gård att leka på,många pysselrum/lekrum,många böcker att riva ner från hyllorna och trevlig personal.Detta blir bra!!Äntligen!
När vi kom hem ringde jag älsklingen för att berätta hur det hade gått.När vi hade pratat färdigt somnade Izabelle direkt,lite trött..Ha ha.
Ska passa på att fylla i lite papper som jag fick med mig hem.Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0