Gått hemma

Ja då har man gått hemma i lite drygt en vecka,sista dagen hemma idag.Imorgon är det nämligen jobb som vanligt..
Tycker denna veckan har gått alldeles för snabbt,hinner inte riktigt med det jag vill.Men jag har fått umgås med min buse i alla fall och det är det bästa.
Vi har till och med hunnit åka en runda till Osbyholm,härligt!
Idag har vi inga direkta planer mer än att Ronja kommer hit strax innan 16,00.Älsklingen slutar inte förrän 21,00,så vi får klara oss hela dagen utan honom,tråkigt!
igår fick vi lite kväll jag och darlingen,busen somnade vid 21,yey!
Var och rotade lite bland busens kläder,de i storlek 50-56,så gulligt.Jaja,nu har jag i alla fall lagt in en annons,måste sälja av lite här,det står kartonger överallt med hennes kläder i.Så nu återstår det att se om det är någon som vill ha det..
Nu ska jag in i duschen sen får vi väl ta och gå ut en runda.
Puss och på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0