Kallt som bövelen

När jag skulle till jobbet imorse var det så jädrans kallt (om man jämför med igår hihi).Var inte riktigt beredd på det så jag frös lite,men så är det ju.

Nu när snart denna jobbedagen också är över så känns det bra.Men jag har varit förbannat trött denna helgen.

Idag fyller min kära bror år.Grattis på födelsedagen brorsan,hoppas du får en helt underbar dag!
Tråkigt att vi inte kan komma idag,men gärna en annan dag!!!

Idag händer väl absolut ingenting har inte orken att hitta på något.Varför är man så in i bubblans trött?
Tjohoo,ledig imorgon!Ska umgås med min lilla miniälskling,för min "stora" älskling ska ju jobba.Japp någon måste ju göra det   ; ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0