Update

Nu har både jag och älsklingen kommit igång och jobba.Linda passade Izabelle igår,det hade gått bra,men Linda tyckte hon var tradig för hon hade sovit jättemycket..ha ha..Fast det är lite konstigt för nu helt plötsligt så sover hon mycket på dagarna,ja inte alla dagar men ibland..Vi har ju också våra dagar när vi är extra trötta så det är väl inte så konstigt egentligen..
Numera har vi en liten kvällsrutin som har fungerat bra än så länge:
Klockan 21,00 får hon välling,när den är uppdrucken så borstar först jag tänderna på henne sen får hon borsta själv under tiden jag byter blöjan.Efter det så är det natti natti,visserligen inte i sängen men på bröstet,det är en början i alla fall!

Idag var det till att stiga upp i tid.Älsklingen skulle göra sig själv iordning så jag tog busen.Älsklingen skulle ju lämna henne hos Linda innan han började jobba.Så nu har jag lite ensamtid,skönt faktiskt,jag börjar ju inte förrän 14,00 idag men jobbar dessvärre till 23,00.Men vad gör det om hundra år.
Tanken är i alla fall att busen ska sova hos Linda och sen hämtar jag henne imorgon för då är jag ledig.

Jag får nog passa på att njuta av min egna tid nu.
W´ll keep in touch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0