En lugn stund?

Jag vet inte vad orden i min rubrik är för något?Någon som kan förklara?

Igår var jag ledig,älsklingen var på skolan och busen var hemma med mig liksom Amadeus.
Vi var ute en långrunda med vovven.När älsklingen kom hem från skolan gjorde han lite middag sen hämtades Amadeus.Då bestämde jag mig för att ta med Izabelle till Busfabriken så att älsklingen kunde plugga lite i lugn och ro,det är ju snart dags...!!Håller tummarna för dig darlingen min!
Besöket på busfabriken var riktigt kul,jag och busen sprang som yra höns fram och tillbaka upp och ner,jag hade minst lika roligt som hon.Ner i bollhav,in i tunnlar,genom små öppningar under och över hinder,upp och klättra etc vi hade såå roligt.Hoppade trampolin gjorde vi oj vad det kittlade i magen.Härligt hade vi,efteråt var vi båda riktigt trötta,busen hann inte mer än hem och dricka sin välling sen somnade hon...oj oj oj!

Idag är jag också ledig,skönt som tusan.Har varit ute med vovven,sen stack darlingen till skolan.Izabelle vilar lite middag nu,snart kommer darlingen hem igen så vi får se vad vi ska göra idag..Tropikariet?Nja,vi får se.Skulle vilja åka till
Folkets Park i Malmö,men vädret är ju inte så häftigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0